I Can't Say Go

Sovde verkligen inte bra i natt..Brukar alltid ligga på vänster sida men i natt gick de inte för hade/har så sjukt ont i min jävla arm.Låg och vred och vände hela natten , antingen frös jag eller svettades.Drog till skolan vid lunch idag och när ja kom till lektionen så var vi endas 9 personer från vår klass som var där... resten av klassen hade blivigt sjuka efter den där jävla sprutan.Jag har inte heller mått 100 idag , känt mej yr och haft ont i huvudet så varit en sjukt jobbig dag.

La mej och sov direkt jag kom hem och har inte blivigt mkt gjort för mej efter de...Ska ligga och softa i sängen hela kvällen.Ingen träning för mej ikv.

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0