Blev att vara hemma idag

Han inte skriva nått igår, Drog på träning och när ja kom hem så gick ja och la mej nästan direkt! Och om ja går och lägger mej vid 9 så är det nått som inte står rätt till med mej..
Anledningen till de är att jag hade sjukt ont i magen och allt bara snurrade i mitt huvud..Hur rätt så mycket i skolan nu och jag sätter ganska stor press på mej att få bra betyg osv.Det är bara FÖR mkt just nu och jag börjar känna mej stressad. ( magkatarr tillbaka ? )

Somsagt blev inte mkt sömn för mej i natt och magvärken har inte gått över så mamma tyckte ja skulle stanna hemma.Småföretagande prov imorgon och jag lyckades glömma böckerna på skolan igår så var tvungen att fara och hämta dom så kom precis hem och ska sätta mej och plugga jävlart direkt !

vi hörs sen ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0