Vilket jävla slit för ingenting !

ÅHHHHHHHHHHH,våran klass så sälja 18 kaklådor för att få ihop de sista till klassresan och har varit ute nu i 40 min och gissa hur många jag sålt ? - INTE EN ÄNDA JÄVEL !!!
jag verkligen hatar att gå på och plinga på dörran och fjäskatill sig så dom ska köpa....inte ens lite kul.
Jag har världens bästa lillasyrra så förra gången vi skulle sälja så sålde hon åt mej och på 30 min så hade hon sålt alla ! Och så hade hon med sig nå grannar på 4 och 6 år och hur söta är inte dom ? så klartsom fan att alla köper bara för att dom är små och söta , minns ju själv när man var liten och skulle sälja nå saker och alla köpte för dom tycker jag var söt. Men tyvärr så är man ju inte så liten längre ....Och ingen vill köpa av 15 åringar och uppåt nu för tiden.




Mallomupp som jag kallar hon (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0