Tonight i will sleep well

Tog en snabb dusch sen komme emilia , vi for ut med mopparna en sväng sen så for vi hem till mej och såg '' A double shot at love ''.
Emilia har fartit hem och jag har hunnit att packa upp och jag känner mej ganska så trött faktiskt , men inte så konstigt jag sovde max 3 timmar i natt.

Svaren till frågestunden kommer i morgon.
Imorgon så hade jag tänk sitta ute i solen hela dagen , sitta ute i solen och plugga. Inte helt fel ändå ?
OM det nu blir sol så vill säga.

Och alex , sanna , emelie blir det nått i morgon ?


Kommentarer
Postat av: alex

nej vi ska ta det imorgon istället!=)

2009-04-26 @ 19:17:07
URL: http://alexxandralundberg.blogg.se/
Postat av: emelie

jag har försökt att få tag i dej... vi tar det imorrn om det går bra?=)

alex kommer hem ikv så det skulle ha blivit lite tajt oom tid:P

2009-04-26 @ 19:32:12
URL: http://emelienordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0