Svaren till frågestunden

Ska du resa något i sommar ?
- Fårse , kanske blir till stockholm.


Vill du ha någon mer piercing än i naveln ?
- jag skulle kunna tänka mej att ta i tungan , är sjukt sugen på de.Har haft i nedre läppen på sidan men tog ut de.
Sen så har jag 7 hål i öronen.


hur många gånger tränar du i veckan ?
-  
Det kan blir upp till 5-6 gånger. Det beror på hur mycket läxa och tid jag har. Det varierar ganska så mycket men i vanliga fall kanske 3-4 gånger.


Spelar du fortfarande innebandy ?
- ja jag spelar innebandy fortfarande men säsongen är ju över nu.


Ska du utomland i sommar ?
- Jag önskar ju kunde ha svarat ja på denna fråga.
Nej ska inte utomlands i sommar.


Har du varit riktigt full någon gång ?
- Man ska dricka lagomt om man ska dricka.
Men tyvärr , ja jag har varit riktigt full en gång.


Ditt älsta strul ?
 -18 år ;D


Har du haft något äkta förhållande någon gång om ja , isåfall hur länge varade de ?
- Ja, har haft 2 seriösa förhållande.
8 månader och 5 månader.


Vad dricker du helst på fest ?
-Cider eller öl ;D


Vem är snyggast av dina kompisar ?
- alla mina kompisar är heltunderbara och skit snygga. Men det är väll ändå insidan som räknas ?


Vad gör dej riktigt glad ?
- Det är mycket som gör mej glad. Att få vara med dom som jag gillar mest , Sommar , musik , resa och träffa nya människor , och tänka tillbaks på alla goda minnen.


Vem av dina kompisar kan du berätta allt för ?
-Den jag litar på till 100 % är Emilia , kan berätta allt för hon och jag vet att hon håller tyst om de.


Vad ska du gå för gymnasielinje ?
-Jag har sökt Frisör som första handsval men är reserv där och Jag har kommit in på mitt andra handsval ( Handelsprogramet.)


Vad är det bästa hos en kille ?
- hmm , dom ska ha en bra personlighet och göra en glad.


Vad är det sämsta hos en kille ? ( om det finns nått enligt du )
- Att det finns massa killar som bara utnyttjar. Många killar vågar inte stå för vem dom är och försöker spela tuffa.


Har du några stora planer för sommaren ?
-Ska som sakt jobba nästan hela sommaren men annars så är det väll att umgås med mina vänner och hitta på en massa trevlígheter.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0