Preliminära intaget

Idag så fick vi veta preliminärt vilken linje man komma in på, så gick in och kollade.

Valde ju:
1.Frisör
2.Handels
3. Omvårdnads
4.hotell- och restaurang


Jag var reserv på Frisör och hade kommit in på handels. Ända sen i början i 9an så var jag helt säker att jag ville gå Handels och kunde inte tänka mej nått annat , men sen ett tag senare så tänkte '' ehh vadfan kan ju endå pröva söka på frisör och se om ja kommer in ''.
Och nu vetjag verkligen inte ...vill gå frisör för det är bra betalt och ett roligt jobb men de är ju på JohnBauer och vill inte gå där, långt ifrån stan och har hört de är en skit skola.
Och jag vill ju blir reseledare sen och de kan man ju endå blir vilket program du än går.

Vad ska jag göra ? ska ja ändra plats på frisör och Handels eller ska jag låta de vara som de är?

Vilka ska gå handels ?
Och vilka ska gå frisör ? 
jag vill veta vad alla ska gå så kommentera gärna !
NU > mat

Kommentarer
Postat av: lisa

kör på frisör elinaaa!

då jävlar ska det klippas!

2009-04-09 @ 18:49:22
Postat av: lisaa

jaaa asså du kan ju alltid smöra till dig nåt betyg;) haha men annars om du inte kommer in på frisör så får du ju gå handels som verka gå lika bra? =)

2009-04-09 @ 19:29:57
Postat av: alex

jag blev intagen på op, men det är ju ba nu=D men byt till handels, det låter som att det är de du vill!:D

2009-04-09 @ 23:09:47
URL: http://alexxandralundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0