Pissväder

Dagen började piss mej för mej , hade fotboll ute första timmen och jag trodde de var 0 grader ute och jag hade inte mkt kläder på mej , men tydligen var det lite kallare än så, snöstorm och fötter var dyngblöta och tårna kändes som isbitar ! 
Men senså hade vi bara två lektioner kvar , spanskan gick bort idag så slutade vid 2.
Gick in till stan och så köpte jag mej en ny börs , nu när jag äntligen har pengar över så passade jag på att köpa en ny.
Fick inte plats med mina kort och massa andra saker i min gamla så nu har jag en stooor börsh som jag rymmer allt i.


Kommentarer
Postat av: emilia

förmodligen behåller jag dom;)

2009-04-06 @ 19:34:04
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0