Kvällen blev inte som ja tänk.

Jag hade INTE tänkt att det skulle bli jävla snöstorm.
Jag hade INTE tänk att vi skulle vara ute och köra i snöstormen och bli asblöta.
Jag hade INTE tänkt att jag skulle få höra att det är en till liten kille som kört skoter på isen och dött.


Förutom att fanny skrev på msn '' brudar, min brors kompis dog i dag, kör aldrig skoter på havet lova mig de! '' så har kvällen varit riktigt rolig.
jag , joanna , & emilia har suttut och lyssnat på musik sen typ 2001 osv , iaf asgamla , men gamla godingar vill ja lova.Vi Vi gjorde en massa danser till låtar när vi var små , och vi kommer ihåg dom än så dansade lite också .
Sen så har vi suttit och sjungit Singstar och nött Ace of base- life is a flower. Sjukt bra låt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0