Jag ger mej inte !

Jag har ju somsagt tjat om en tatuering sen förra året och när jag fyllde år i september , jag ville ha ett kina tecken som betyder hopp på skuldebladet på ryggen och de sa mamma och pappa ja till men då var ju bara problemet att de inte fans nån tatuerare... eller de finns ju en i stan men får tydligen inte göra det där. Och sen typ 2 månader senare så hade jag ändrat mej , jag ville ha 3 stycken stjärnor i olika stolekar som ska stå för mina mamma , pappa och min syster.
Vill ha dom på samma ställe och det ska bara vara konturerna som är ifyllda med svart.
Och jag ger mej verkligen inte , jag ska tjatar tills jag får en & om inte så tjuvgör jag en.
Spelar verkligen ingen roll om de gör ont eller inte, det är jag inte det minsta rädd för. Har jag bestämt mej för en sak så gör jag de utan att balla ur eller hålla på att tjorva.
Det är en tatuering som är genomtänkt och jag kommer inte att ångra den på nått sätt, Den är diskret och jag kan gömma den när jag vill, Men min mamma tror jag kommer ångra den när jag är 25 och hon tycker jag är för ung.

Vad säger ni , är det för tidigt att tatuera sig när man är 15 ? Kommentera gärna !


Denna tatuering skulle jag inte tacka nej till iaf !



Kommentarer
Postat av: Diana

du kan tatuera dig hos andreas i bure ju =)

ska tatuera den 9 majjj=))

2009-04-15 @ 05:11:22
Postat av: mallan

ja det är för tidigt lilla söta elina , bara att inse =D

2009-04-15 @ 12:33:42
URL: http://marielleeochjuliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0