Ja men då vet ni.

Fyra filmer jag kan titta på om & om igen:
1.Twilight
2. the notebook
3. Robert gustavsson ( lösvikt )
4. p.s i love you
 

Fyra tv-serier jag gillar:
1. Miami ink
2. Sex and the city
3. charterhjältar
4. desperate housewife

Fyra platser där jag varit på semester:
1. turkiet 
2. göteborg 
3. finland
4. -

Fyra sajter jag besöker dagligen:
1. blogg.se 
2. youtube.com
3. min blogg hihi
4. apberget.se

Fyra senaste människor jag träffade:
1. Marielle 
2. pappa  
3. emilia
4. Elin

Fyra ställen där jag inte trivs
1. där det är kallt.  
2. i nåns källare 
3. under min säng  
4. skolan ? (A)

Fyra "måsten" i handväskan:

1. börsen
2. Ipod
3. mobilen
4. penna


Fyra saker jag längtar efter:
1. Gbg med klassen
2. Sommaren 09
3. VÄRME!!
4. och såklart gå ut nian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0