Inte länge kvar

Satt och kollade igenom alla bilder från Gothia IGEN (A) och började tänka på att vi ska ju till gbg med klassen den 20 maj och de är inte långt borta !!!!!!!
När vi var på Gothia förra sommaren så hade jag förbannat kul , träffade massa trevligt folk , var med dom askända brazzarna, var på den gryma invigningen, åkte en hel del på Liseberg , shoppade, och var på disco , åt mat på donken 45 min före match, och spelade fotboll så klart också .Gothiaveckan var en av dom roligaste veckorna i mitt liv. Det kommer sitta kvar i mitt minnne hela livet. En sån sak som man inte glömmer. och tyvärr så kommer jag inte få uppleva det igen.

Så det jag tänkte säga vara att jag måste spara pengar för man vill ju mycket pengar när man far dit. Men problemet är att jag är inte direkt den bästa på spara pengar (A) Ska nog lägga undan 500 denna månad sen tar jag 600 från maj månad och jag har 1000 nu så lite blir det iaf.
Ska även träffa en kille som jag lärde känna på gothia när vi kommer dit.

GÖTEBORG HERE WE COMES ;)

      

        



I wish i could turn back time....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0