Godagens

Tjenare !

igår hade jag lovat mej själv att jag skulle vara hemma och plugga och göra bort lite av tekniken osv , men inte blev det så inte.
Ist blev det tvätta moppen , stan , ute och gick med emilia , sen kyrkan ett tag. Mycket roligare än plugga kan jag ju lova !
Sitter här på spanskan och vi har just gjort NP matte ! Känns as skönt att ha gjort bort de men det var inte det roligaste att göra precis.


Men iaf, på fredag far ju jag, emilia, runa  till umeå via kyrkan. Vi ska sova i en kyrka, shoppa och hade gött. Taggad till tusen. Bara synd att littejoanna inte kunde följa.
Vi komner ha det bra endå tror jag.

Skriver när jag kommer hem :*

PS, ni är rent usla på ställa frågor i min frågestund !  KOM IGN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0