En kort sammanfattnig av umeå.

Nämen tjenare.

Tänkte ja skulle dra en kort sammafattig om detta dygn. På bara 24 timmar så har vi lyckats hinna med en hel del.
Vi komme ju fram vid 6 nångång så då gick vi och käkade , och det blev självklart på Macdonalds ( man måste ju passa på ) sen efter de så gick vi till kyrkan där vi skulle sova. Sen så var det nattvard i 2 timmar( tro inte att ja är en kyrk människa för det är jag absolut inte ) Sen gick vi upp och gjorde massa lekar, och hade skoj.
Sen satt vi och frågade ut coleman hur det det är i USA , han föddes där och har far dit varje sommar.
Han har gjort så många saker vid 18 års ålder som jag aldrig kommer få upp i hela mitt liv. Och man blir chockad över att få höra allt.
Super snäll kille iaf.
Vi satt uppe till halv 4 - 4 nån gång och snackade allt mellan himmel och jord. Det blev inte alls mycket sömn för vi skulle upp vid 8 och käka frukost och packa i ordning allt.

Vid 10 så hade då vi börjat springa runt på stan som galningar. Käkade lunch på Macdonalds igen (A)
Strålande sol och 20 grader dessutom så vi satte oss på apberget och solade och allmänt göttttt.

Och jag komme då inte tomhänt hem inte.
Fick med mej hem:

Cheap monday jeans
2 tuptoppar
skor
solglasögon
Armband
Hårband.
En BH

Förutom att jag har haft jävulskt ont i magen sen i morse och mina fötter är uppsvälda och gör bara ont just nu så har det varit toppen ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0