Dagen började bra

Vi har '' egen förentagare för en dag '' idag och imorgon så vi började kl halv 9 idag , kvart över 8 vaknade jag. Men jag var där i tid iaf ;)
Så vi har jobbat med det hela för middagen. Man ska vara små grupper och hitta på nått att sälja.
Så snart ska jag och sanna upp till maxi och handla sen blir det bakning hela kvällen för våran del. Och vädret fattar jag mej inte alls på ;O igår var det typ 14 gr och nu är det regn och typ 5 grader.
Hatar april väder.


Men annars så är denna vecka rätt så super chill.
Vi går ändast mån , tis , ons , och hela morgon dagen så ska vi vare ute och sälja våra saker. Sen på onsdag så har vi 3 lektioner sen ska vi fara och se Frejas avslutnings teater och efter de får vi sluta.
Rätt så chill som sagt.

Ska gå och stoppa i mej nått att äta sen upp till maxi.
Vi höres efter bakningen....vid 10 någongång.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0