30 april

30 april nu ,  = valborgs, Och jag känner mej typ inte ens taggad,  Nått som är fel med mej.
idag är det 19 korta dagar kvar tills jag åker till böteborg med min min klass, fyfan vad pepp jag är.
Är så sugen på berätta en liten hemlis men he blir icket av :] ska hålla mejj (A)

Förövrigt så är jag ledig i morgon så hade tänk tillbringa 2 timmar på gymmet i morgon. Om det är sol och varmt så kanske det blir lite solande oxå.
att plugga är kanske oxå är en smart idé ? - nästa vecka går vi 4 dagar = fyra prov ! vill inte ens tänka tanken.....

Ska väll gå och lägga mej nu så jag har får mej upp någorlunda i tid iaf :P
Puss ♥



Bara att hoppas på bra väder och trevligt folk imorgon så blir allt kanoners !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0